צפו בתפריט הקייטרינג היחודי שלנו

רוצים אירוע בטעם מדהים ? אנחנו דואגים לכם!

    קייטרינג חלבי כשר בצפון

    בקרוב אתם או אנשים שקרובים אליכם אחראיים לארגן אירוע קטן. האירוע יכול להיות פריסת שחרור, יום הולדת מושקעת, מסיבת סיום לתלמידי תיכון ואפילו הרמת כוסית בעבודה. מה שמשותף לכולם, מלבד השמחה והסיבה למסיבה, היא הצורך בכיבוד. כיום, כיבוד באירועים כאלה הוא חלק בלתי נפרד מהאירוע עצמו. כשלאירוע יש כיבוד מנחם, כיף, טעים ונוח לאכילה, אין ספק שחווית האירוע משתפרת. כשהכיבוד טוב, רבים מהמוזמנים בטוחים שמי שארגן את האירוע השקיע לא מעט. האמת, שקייטרינג או כיבוד טוב, זוהי בהחלט השקעה באורחים, אך השקעה ללא מאמץ. אם אתם מעוניינים להשקיע במינימום מאמץ, על ידי הבאת קייטרינג חלבי בצפון, אנחנו מאפיית המפגש בצ'ק פוסט נשמח לעמוד כאן לשירותכם.

    קייטרינג חלבי בצפון – שלל המאכלים שלנו

    אנחנו, מאפיית המפגש בצ'ק פוסט, מספקים שירות של קייטרינג חלבי בצפון. היתרון של קייטרינג שלנו, שהוא כשר חלבי מטעם בג"ץ חת"ם סופר בני ברק. קייטרינג כשר חלבי מתאים לכולם, החל מחילונים ועד לדתיים ואפילו חרדים. כמוכן, הקייטרינג מתאים גם לצמחונים ואפילו יש לנו אפשרות לטבעונים. הקייטרינג שלנו כולל מגוון מאכלים שווים. מאכל הבית שלנו, שבו אנחנו מתגאים הכי הרבה, הוא הסמבוסק. הסמבוסק נאפה טאבון שלנו, וכולל בתוכו שלל אפשרויות של תוספות, החל מתוספות רגילות ועד לתוספות וממרחים מיוחדים. כמוכן, יש לנו בצל מקמח לבן רגיל ובצק מקמח מלא. התוספות שלנו ברובן הן חלביות או טבעוניות. האופציה הטבעונית היא מקמח מלא וכוללת פסטו וירקות קלויים. מלבד סמבוסק, יש לנו גם פיצות טעימות ביותר. הבצק שהוא מעולה, האפיה בטאבון, המוצרלה האיכותית ורוטב העגבניות עם המתכון הסודי, אין ספק שהפיצה שלנו היא מנצחת, בעיקר בתוספות הייחודיות שלנו. על מנת להתרענן מכל הבצקים הללו, תוכלו למצוא סלט בהרכבה אישית בשלל גדלים, עם אין ספור ירקות ותוספות שונות שניתן להוסיף לסלט.

    קייטרינג חלבי בצפון – תפריט עשיר ומפנק

    מאפיית המפגש בצ'ק פוסט קיימת כבר כמעט 30 שנה, ויושבת גם קריית חיים ובעיר תחתית בחיפה. מלד המאפייה עצמה, אנחנו עושים שירותים של קייטרינג חלבי בצפון. המאפייה מקבלת תשלום באשראי, מזומן, תן ביס וסיבוס עבור העובדים בסביבה.

    רוצים לארגן פריסת שחרור מהצבא בקרוב? התלמידים חוגגים את סיום שנת הלימודים? מארגנים לחברים במשרד הרמת כוסית לכבוד השנה החדשה? רוצים לעשות ערב גיבוש לצוות מושקע? ארגון כל אחד מהאירועים האלו יכולה להיות חוויה מדהימה של נתינה ואהבה. מלבד הסיבה לחגוג והאירוע הכיף, מה שמשותף לכל אחד מהאירועים הללו הוא הצורך בכיבוד. כיום, אוכל באירועים תופס מקום ענק ומשמעותי, והוא זה שיכול לקבוע את אופי האירוע. אם האוכל שמוגש הוא מנחם, קל לאכילה וטעים, אין ספק שהאירוע יחתם בהצלחה רבה. אם אתם מחפשים קייטרינג חלבי כשר בצפון, שיספק לכם חווית אוכל נעימה באירועים, אנחנו מאפיית המפגש הצ'ק פוסט נשמח לעמוד כאן לרשותכם עם שלל המאפים החמימים והטעימים שלנו.

    קייטרינג חלבי כשר בצפון הארץ

    כשמחפשים קייטרינג חלבי כשר בצפון מטעם בג"ץ חת"ם סופר בני ברק, התשובה הברורה לכך היא מאפיית המפגש בצ'ק פוסט. זאת, בזכות שלל המאכלים הטעימים שלה, שבזכותם המאפייה ידועה בכל חיפה והסביבה. מבין המאכלים המיוחדים, תוכלו למצוא את מאכל הבית שלנו- סמבוסק. סמבוסק הוא מאפה חמים וסגור בעל מילויים שונים, כמו גבינות, ממרחים, ירקות טריים וירקות קלויים. אצלנו, תוכלו למצוא סמבוסק מקמח לבן שניתן למצוא בעוד מקומות, וסמבוסק מקמח מלא שהוא מיוחד אצלנו והוא טעים להפליא. מרבית הסמבוסקים הינם חלביים, למעט סמבוסק טבעוני הכולל ירקות קלויים וממרח פסטו עם מקמח מלא. מלבד סמבוסק, יש לנו גם פיצה. הפיצה שלנו, בעלת רוטב העגבניות האגדי, המוצרלה האיכותית והבצק המיוחד שנאפה בטאבון – היא פיצה ללא מתחרים, ולא סתם היא ידועה מאוד בעיר חיפה. כמוכן, מלבד הבצקים הללו, תוכלו למצוא גם סלטים בהרכבה אישית במגוון גדלים, עם ירקות שונים ותוספות ייחודיות. עבור הקייטרינג, תוכלו לבקש מאיתנו להכין גם פלטת ירקות, שתגרום לאורחים שלכם לאכול בקלות רבה יותר.

    מי אנחנו

    אנחנו מאפיית המפגש בצ'ק פוסט עושים קייטרינג חלבי כשר בצפון. היתרון שלנו הוא בכשרות, כך שכולם יכולים לאכול מן הקייטרינג, החל מחילוניים ועד לדתיים ומסורתיים. אנחנו יושבים בעיר תחתית בחיפה. מוזמנים לבוא לבקר ולטעום משלל המאפים!

    קייטרינג חלבי בקריות והסביבה

    חוגגים אירוע קרוב? לא משנה אם זו יום הולדת, מסיבת שחרור, הרמת כוסית בעבודה או פרישה של המנהל מהמשרד, תמיד טוב שיש סיבה למסיבה. אחד הדברים שהופכים אירוע לחווייתי, הוא ללא ספק האוכל שמוגן. אם האוכל שבקייטרינג הוא קל לאכילה, נראה טוב וכמובן טעים מאוד, אין ספק שהצלחתו של האירוע תהיה גדולה מתמיד. אם אתם מחפשים קייטרינג חלבי בקריות וחיפה, שכולם יצאו עם בטן מלאה וחיוך ענק על הפנים, אנחנו מאפיית המפגש בצ'ק פוסט נשמח לאגן לכם קייטרינג בלתי נשכח. קייטרינג חלבי בקריות יכול לשמש לאירועים רבים, כמו ימי הולדת, פריסות שחרור, הרמת כוסית ועוד. הקייטרינג החלבי שאנחנו מציעים, ראשית, הוא כשר מטעם בג"ץ חת"ם סופר בני ברק. הכשרות גורמת לכך שרבים יוכלו להנות מהקייטרינג שלנו, החל מחילוניים ועד לדתיים וחרדים. כמוכן, גם צמחונים יוכלו למצוא את עצמם בקלות בקייטרינג שלנו. מבין המאכלים, תוכלו למצוא את הפיצה האישית שלנו. הפיצה, שעשויה מבצק מעולה, רוטב עגבניות במתכון מנצח וגבינת מוצרלה איכותית, נכנסת לטאבון שלנו יחד עם התוספות שאתם בוחרים, והתוצאה – חלומית. נוסף על הפיצה, יש לנו סמבוסק במגוון מילויים, החל ממילויים קלאסיים ועד למילויים מיוחדים שהם שלנו. מלבד סמבוסק מקמח לבן, אותו ניתן למצוא בכל מקום, יש לנו גם סמבוסק מקמח מלא שהוא מיוחד לנו. הסמבוסק יכול לבוא בשלל מילויים, כמו גבינות, ממרחים, ירקות קלויים, ירקות טריים ועוד. בנוסף לאלה, ניתן להשיג אצלנו גם טוסט ג'בטה בהרכבה אישית, לחם שום חלומי, פלטת ירקות, סלטים בגדלים שונים ועוד.

    קייטרינג חלבי לאירועים קטנים בקריות

    מאפיית המפגש בצ'ק פוסט ממוקמת גם בקריית חיים ובעיר תחתית בחיפה. המאפייה מוכרת בזכות הסמבוסק שלה, שהוא ללא ספק הכי טוב בחיפה והקריות. מלבד הסניף שלנו בחיפה, אנחנו עושים קייטרינג חלבי בקריות, חיפה והסביבה, עם כל המאכלים המובילים שלנו. לתפריט המלא, אם מוזמנים לבוא אלינו למאפייה בחיפה, או להיכנס לאתר תן ביס, ואפילו לעשות משלוח עד הבית. כמוכן, אנחנו מקבלים תשלום בכסף מזומן, כרטיס אשראי ועבוד העובדים בחברות שונות גם כרטיס סיבוס ותן ביס. בקרוב אתם מארגנים אירוע מצומצם. בין אם זו פריסת שחרור, הרמת כוסית לצוות, יום הולדת בהרכב קטן או הפרשת חלה, זה עדין לא סותר את הסיבה למסיבה. אחד הדברים החשובים ביותר באירועים, גם אם מדובר באירוע מצומצם, זה האוכל שמוגש בו. האוכל חייב להתאים לקהל הרחב של האנשים, שיהיה מוגש בצורה אסטטית ויפה והכי חשוב שיהיה טעים. מציאת קייטרינג חלבי לאירועים קטנים בקריות יכולה להיות משימה בלתי אפשרית, אך כשמכירים את מאפיית המפגש בצ'ק פוסט, אין ספק שזוהי הבחירה הברורה ביותר הנכונה עבור האירוע אותו אתם מארגנים. מוזמנים ליצור איתנו קשר דרך הפייסבוק או דרך הטלפון, ונשמח לעזור לכם לארגן את הקייטרינג המושלם עבורכם.

    קייטרינג חלבי לאירועים קטנים בקריות ובחיפה

    קייטרינג חלבי לאירועים קטנים בקריות והסביבה מטעם מאפיית המפגש בצ'ק פוסט הוא הקייטרינג לו אתם חולמים עבור האירוע הבא שלכם. האוכל הטעים, השירות המעולה והמחירים הטובים הם בדיוק מה שכולם מחפשים בקייטרינג מוצלח. נתחיל בזה, שהקייטרינג שלנו הוא כשר חלבי, כלומר, רבים יכולים להנות ממנו, חילוניים, דתיים וגם חרדים. כמוכן, גם צמחונים יכולים להנות מהתפריט בלי בעיה. בתפריט שלנו תוכלו למצוא מגוון מאכלים, שהכוכב מבניהם הוא הסמבוסק. אם לארגנטינאים יש אמפנדס ולאיטלקים יש קלצונה, לנו יש את הסמבוסק. סמבוסק הוא מאפה סגור שנאפה בטאבון ומלא בכל טוב, כמו גבינות, ממרחים, ירקות קלויים וטריים ועוד. מלבד סמבוסק מקמח לבן שהוא הנפוץ ביותר, יש לנו גם סמבוסק מקמח מלא. המאפים שלנו הם במילויים רגילים שכולם אוהבים או במילויים מיוחדים. הסמבוסק יכול להיות במילוי גבינה או טבעוני, לבחירתכם.

    קצת עלינו

    מאפיית המפגש בצ'ק פוסט ממוקמת גם בעיר תחתית בחיפה וקריית חיים וקיימת כבר כמעט 30 שנה. מלבד העובדה שיש סניף של המאפייה שאתם יכולים לבוא ולבקר בשעות הפתיחה, אנחנו מקיימים קייטרינג חלבי לאירועים קטנים בקריות ובחיפה. כמוכן, אנחנו גם עושים משלוחים עד הבית, בעזרת שירות המשלוחים של תן ביס. אנחנו מקבלים תשלום מלבד אשראי ומזומן, גם בכרטיס תן ביס וכרטיס סיבוס.

    קייטרינג חלבי חיפה והקריות

    האירוע המצומצם שלכם קרב ובא. לא משנה אם זו מסיבת סיום לכיתה, הרמת כוסית לכבוד השנה החדשה, מסיבת גיוס לאנשים הקרובים או יום הולדת קטנה, לכל אלה קייטרינג טוב ישמח את האנשים. כשבאים לאירוע עם קייטרינג, זה ישר מעלה את מצב הרוח של המוזמנים. האוכל החם והאיכותי והעובדה שיוכלו לשבוע מאוכל טוב שהוא לא חטיפים, גורם לאורחים לחשוב ולהאמין שמי שארגן את האירוע משקיע מאוד לכבודו, והדבר הוא נכון. קייטרינג הוא בהחלט השקעה באורחים, אך ללא מאמץ רב. אם אתם מחפשים קייטרינג חלבי חיפה, בעל ביקורות מעולות ואוכל ברמה גבוהה, אנחנו מאפיית המפגש צ'ק פוסטנשמח לעמוד כאן לשירותכם, ולהכין לכם את מיטב המאפים שלנו לאירוע החשוב שלכם.

    קייטרינג חלבי בחיפה

    מרימים כוסית לכבוד השנה החדשה? חוגגים יום הולדת מצומצמת? השנה החדשה בפתח והכיתה מארגנת לאירוע לכבוד זה? אין ספק שכיבוד הוא חלק בלתי נפרד מכל אלה! ככל שהכיבוד הוא יותר טעים ויותר מושקע, כך גם המוזמנים לאירוע יעריכו יותר את מארגני האירוע, ויהיו בטוחים שרמת ההשקעה באירוע היא גבוה. זה נכון, כשיש קייטרינג טוב אין ספק שיש השקעה, אבל מצד שני זוהי השקעה ללא מאמץ.

    אנחנו מאפיית המפגש צ'ק פוסט יושבים בעיר תחתית ועושים קייטרינג חלבי חיפה, הקריות והסביבה

    המאפייה היא חלבית, כל שכולם יכולים להנות ממנה- חילוניים, צמחוניים ודתיים שומרי מסורת. יש לנו תפרט עשיר הכולל מאפים מפנקים. על מנת לראות את התפריט המלא, מוזמנים להיכנס לאתר של תן ביס ולראות. מבין המאכלים שלנו, מאכל הדגל שלנו הוא לא אחר מאשר הסמבוסק. הסמבוסק נאפה בטאבון ויכול להגיע בשני סוגים של בצקים- בצק מקמח לבן ובצק מקמח מלא. המילויים הם מגוונים, הכוללים גבינות וירקות לרוב. ישנם מילויים קלאסיים, מילויים מיוחדים וכמובן גם בהרכבה אישית. כמוכן, אם אתם טבעונים או נמנעים ממוצרי חלב, יש לנו גם סמבוסק טבעוני. בנוסף לסמבוסק, יש לנו גם פיצה מעולה. בצק מעולה, גבינה משובחת וטאבון לא יכולים להתפספס. רבים מדברים על הפיצות שלנו בחיפה, ולא סתם. יש לנו תוספות שגרתיות ותוספות מעניינות. על מנת לאזן את הבצקים הללו, יש לנו מגוון סלטים ופלטות ירקות, שיאזנו את הקייטרינג המורכב בעיקר מפחמימות בקצת טריות ובריאות. אנחנו, מאפית המפגש בצ'ק פוסט, מקיימים קייטרינג חלבי חיפה והסביבה, כולל הקריות. אנחנו יושבים בנוסף גם בקריית חיים ובעיר תחתית וקיימים כבר כמעט 30 שנה. אנחנו כשרים מטעם בג"ץ חת"ם סופר בני ברק.

    קייטרינג חלבי בחיפה רק אצלנו

    כשחושבים על קייטרינג חלבי בחיפה, אין ספק שמאפיית המפגש בצ'ק פוסט היא הבחירה המושלמת. ראשית, המאפייה הינה כשרה חלבית, מטעם בג"ץ חת"ם סופר בני ברק כך שכולם יוכלו להנות ממנה- חילוניים, דתיים שומרי מסורת ואפילו צמחונים וגם טבעונים. הנגישות היא זו שגורמת לכך שרבים יוכלו להנות מהקייטרינג מבלי להסתבך. אנחנו מציעים מגוון מנות מצוינות שיוצאות הישר מהטאבון שלנו. מנת הדגל שלנו, היא לא אחרת מאשר סמבוסק. הסמבוסק מושלם לקייטרינג, מכיוון שניתן לאכול אותו עם הידיים, ללא צורך בצלחת וסכו"ם. בנוסף, הוא יכול להיות ממולא בתוספות שכולם אוהבים, כמו גבינות, ממרחים מטורפים וירקות. יש לנו סמבוסק משני סוגים שונים של בצק, שהם בצק מקמח לבן ובצק מקמח מלא, כל אחד יכול לקחת סמבוסק לפי העדפה אישית. בנוסף, אם אחת מהמוזמנים נמנע ממוצרי חלב או שהוא טבעוני, יש לנו סמבוסק טבעוני מטורף עם ירקות קלויים ופסטו. בנוסף לאלו, יש לנו פיצות, שהסוד לפיצה טובה, הוא בטאבון, בבצק, ברוטב העגבניות ובגבינה משובחת. אצלנו, כל אחד מאלה קיימים בפיצה שלנו, ולכן הפיצה נחשבת מהמובילות בחיפה. הפיצה מגיעה בשלל תוספות ובנוסף גם שקית תבלין. לתפריט המלא, אתם מוזמנים להיכנס לאתר תן ביס ולהתרשם. אנחנו מאפיית המפגש בצ'ק פוסט מקיימים קייטרינג חלבי בחיפה והסביבה. אנחנו מקבלים בנוסף למזומן ואשראי, גם סיבוס ותן ביס. כמוכן, מלבד קייטרינג, המאפייה שלנו ממוקמת גם בעיר תחתית ובקריית חיים ואתם מוזמנים לבוא ולהתרשם!

    קייטרינג חלבי בחיפה והקריות

    ישנן סיבות רבות לקיים אירועים מצומצמים. למשל, פתיחת שנת לימודים, הרמת כוסית לכבוד השנה החדשה, פריסת שחרור מהצבא, יום הולדת חגיגית ועוד. עבור אירועים אלו, כיבוד הוא חלק בלתי נפרד מארגון האירוע. כיום, כיבוד כמו חטיפים אינו מספיק, ויש צורך בקייטרינג. אחד הדברים שאנשים הכי אוהבים לאכול זה מאפים טובים וחמימים, ולכן קייטרינג המבוסס על מאפים זוהי בחירה בטוחה. אם אתם מחפשים קייטרינג חלבי בחיפה והקריות, המבוסס על מאפים ברמה גבוהה לצד יקרות טריים, אנחנו מאפיית המפגש בצ'ק פוסט נשמח לעזור לכם להקים את הקייטרינג המושלם בשבילכם.

    האוכל שלנו קייטרינג חלבי בחיפה והקריות

    כשמזמינים קייטרינג חלבי בחיפה והקריות מאיתנו, תהיו בטוחים שלא יישארו שאריות, לא משנה כמה אוכל אתם בוחרים להביא. המאפים שלנו כל כך טריים וטעימים, שאי אפשר להישאר אליהם אדישים. אחד היתרונות שלנו הוא שאנחנו כשרים חלבים, מטעם בג"ץ חת"ם סופר בני ברק. כלומר, כולם יכולים להנות מהאוכל שלנו, חילוניים, דתיים שומרי מסורת וכן גם צמחונים. בנוסף, אנחנו מקבלים בנוסף לאשראי ומזומן, גם סיבוס ותן ביס. אם אתם רוצים להסתכל על התפריט המלא שלנו, מוזמנים להיכנס לאתר תן ביס ולהתרשם, ובנוסף לעמוד הפייסבוק שלנו 'מאפיית המפגש בצ'ק פוסט' ולהתעדכן במבצעים החמים ובחידוש התפריט התמידי. מבין המאפים שלנו, תוכלו למצוא פיצות עם שלל תוספות שגרתיות ומיוחדים עם גבינת מוצרלה איכותית ורוטב עגבניות שקשה להישאר אליו אדישים.

    קייטרינג חלבי כשר בחיפה

    מאפיית המפגש בצ'ק פוסט קיימת כבר כמעט 30 שנה ולאחרונה יושבת בנוסף בעיר התחתית בחיפה ובקריית חיים. מלבד הסניפים שלנו שם, בו אתם יכולים לבוא ולהתרשם ולרכוש את המאפים האהובים עליכם, אנחנו מקיימים קייטרינג חלבי בחיפה והקריות לאירועים שונים. אז למה אתם מחכים? הזמינו את שירותינו כבר עכשיו לאירוע הקרב שלכם, ואנחנו מבטיחים שאף אחד לא יצא עם בטן ריקה.

    חוגגים יום הולדת בקרוב? רוצים להרים אירוע פתיחת שנה לחברים בעבודה? מסיבת הסיום של התלמידים בבית הספר קרבה? כל אחד מהאירועים החשובים והמשמעותיים האלה, צריכים כיבוד. כיום, כיבוד הוא חלק בלתי נפרד מאופי האירוע, וזה כבר ברור לכולם שחטיפים ובורקסים אינם מספיקים ויש צורך להביא משהו מיוחד. כיבוד שהוא ייחודי ומושקע גורם לאורחים להעריך יותר את מארגן האירוע ובכך לזכות לאהדה גדולה יותר. אם עבור כל אחד מן האירועים שאתם מעוניינים לארגן, אתם מחפשים קייטרינג חלבי כשר בחיפה, אתם יכולים להפסיק עם החיפושים. היות ואנחנו מאפיית המפגש בצ'ק פוסט החיפאית תדאג לכם לקייטרינג בלתי נשכח וטעים במיוחד.

    קייטרינג חלבי כשר בחיפה והסביבה

    אנחנו, מאפיית המפגש בצ'ק פוסט, מארגנים קייטרינג חלבי כשר בחיפה והסביבה. היתרון הגדול שלנו כקייטרינג הוא שאנחנו כשרים למהדרין מטעם בג"ץ חת"ם סופר בני ברק. כך, כולם יכולים להנות מהקייטרינג- החל מחילוניים ועד לדתיים ואף חרדים. כמוכן, כשר חלבי מתאים מאוד גם לבעלי תזונה צמחונית. מלבד קייטרינג, יש לנו סניף בעיר תחתית בחיפה, שם תוכלו מיד להנות ממגוון המאפים והפיצות שלנו. מלבד אשראי ומזומן, אנחנו מקבלים כסף דרך סיבוס ותן ביס, כך שאם אתם עובדים בסביבה ורוצים ארוחת צהרים חמה ומהירה אנחנו כאן שבילכם. את התפריט המלא שלנו תוכלו לראות גם באתר תן ביס ואפילו לעשות דרכם הזמנה. מבין הדברים שתמצאו בתפריט, אתם ודאי תראו סמבוסק במגוון טעמים במילויים שונים, מקמח לבן ומקמח מלא, לחם שום טרי וחם, פיצות שנאפות בטאבון שלנו עם שלל תוספות ברוטב עגבניות עם מתכון מנצח וגם על מנת לאזן את כל הבצקים, יש לנו סלטים בהרכבה אישית, כך שתוכלו לשים איזה ירקות שתרצו ברוטב האהוב עליכם.

    רוצים לספר לנו איך הייתה החוויה שלכם ?

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support