צפו בתפריט הקייטרינג היחודי שלנו

רוצים אירוע בטעם מדהים ? אנחנו דואגים לכם!

    מגשי אירוח לאירועים קטנים בצפון

    פריסת השחרור קרבה ובאה? החגים קרבים ואתם רוצים לעשות הרמת כוסית במשרד? חוגגים בקרוב יום הולדת מצומצמת? קודם כל, ברור שכל אלו הם סיבה למסיבה. על מנת שהאירוע, לא משנה כמה קטן  הוא, יתקיים בצורה מושלמת, עליכם בתור המארגנים להביא אוכל ברמה גבוהה שכולם יוכלו להנות ממנו. מה זאת אומרת? הביאו מגש אירוח בו יש אוכל שכולם אוהבים והוא לא בעייתי מבחינת טעמים, קל לאכילה, נראה אסתטי וטוב והכי הכי חשוב – שיהיה פשוט טעים. אם אתם מחפשים עוד מגשי אירוח בצפון שיענו לכם על כל הדרישות, נסו את מאפיית המפגש בצ'ק פוסט. המאפייה החיפאית מציעה מגוון מאפים מעולים שכולם אוהבים!

    מגשי אירוח בצפון כשרים חלביים

    כשמדברים על מגשי אירוח בצפון, צריך לשים לב שיש במגש מאכלים שכולם יוכלו להנות מהם. בתור התחלה, שימו לב שהקייטרינג ממנו אתם בוחרים לקנות מגש אירוח הינו כשר מטעם בג"ץ חת"ם סופר בני ברק. הכשרות תבטיח את זה שכולם יוכלו להנות ממגש האירוח, דתיים, חרדים, חילוניים ומה שבניהם. מכיוון שמגש האירוח הוא חלבי, צמחונים יכולים להנות ממנו מאוד! וכמובן שגם לנמנעים מלקטוז וטבעוניים יש אפשרויות. בקייטרינג שלנו, תוכלו למצוא סמבוסק במילויים שונים, החל ממילויים רגילים ועד למילויים משוגעים בבצק מקמח לבן ובצק מקמח מלא. נוסף עליהם, תוכלו לה

    מגשי אירוח באזור הצפון

    רכיב טוסטים מלחם ג'בטה פריך, עם מילויים שווים שכולם אוהבים. בנוסף, הפיצות המעולות שלנו מוצעות גם כן במגשי האירוח. הבצק הפריך, רוטב העגבניות המשגע וגבינת המוצרלה האיכותית הופכים את הפיצה לאחת מהמובילות בעיר.

    מאפית המפגש בצ'ק פוסט קיימת כבר כמעט 30 שנה ונכון להיום ממוקמת גם בקריית חיים ובעיר תחתית בחיפה. מלבד המאפייה שלנו, אנחנו עושים משלוחים לחיפה והסביבה דרך תן ביס, ובנוסף עושים קייטרינג ומגשי אירוח לאירועים גדולים וקטנים. ביחד, אנחנו נבנה את התפריט המושלם עבור האירוע שלכם. אתם מוזמים להיכנס לאתר תן ביס ולהתרשם מהתפריט שלנו, ולהיכנס לעמוד הפייסבוק שלנו, לעשות לייק, להתרשם מהתמונות של המאפייה והקייטרינג וכמובן ליצור איתנו קשר עבור האירוע הבא שאתם מתכננים ממש בקרוב!

    רבים מקיימים אירועים קטנים במהלך החיים. בין אם בשביל לחגוג יום הולדת, הרמת כוסית בחברה, הפרשת חלה, מסיבת שחרור מהצבא ועוד. עבור כל אחד מהאירועים האלה, קייטרינג או מגש אירוח יכולים מאוד להתאים. כך, האורחים יהיו סבורים שאתם, המארחים, השקעתם בהם מאוד, כשהאמת היא שלמרות שהאירוח הוא כיף ההשקעה היא מינימלית. מחפשים לאירוע הבא שלכם מגשי אירוח לאירועים קטנים בצפון? אתם יכולים להפסיק לחפש. אנחנו, מאפיית המפגש בצ'ק פוסט איתכם עם המאפים הכי טריים, מיוחדים וטעימים שיש.

    מגשי אירוח לאירועים קטנים בצפון הארץ

    מגשי אירוח לאירועים קטנים בצפון הארץ עושים רק אצלנו במאפיית המפגש בצ'ק פוסט. היתרון הגדול שלנו, מאפיית המפגש בצ'ק פוסט, היא הכשרות מטעם בג"ץ חת"ם סופר בני ברק. זה שאנחנו כשרים חלביים, גורם לכולם להנות מהאוכל שלנו, החל מחילונים ועד לדתיים ושומרי מסורת. כמו כן, גם צמחונים יסתדרו נהדר עם התפריט שלנו. מבין המנות שלנו, אין ספק שהסמבוסק הוא הכוכב. הסמבוסק שמגיע במגוון מילויים, כמו גבינות, ביצה קשה, ממרחים מיוחדים וירקות קלויים, הוא לגמרי מאפה שהוא יוצא מן הכלל. יש לנו סמבוסק מקמח לבן וסמבוסק מקמח מלא. יש לנו סמבוסק חלבי עם גבינה, וגם סמבוסק טבעוני. הסמבוסק נאפה בטאבון שלנו, ואין ספק שאנחנו מכינים אותו בצורה יוצאת מן הכלל. מלבד הסמבוסק, יש לנו גם פיצה מעולה שגם כן מוכנה בטאבון, לחם שום מטורף, טוסט מלחם ג'בטה, סלטים במגוון גדלים ועוד.

    קצת על מאפיית המפגש

    אנחנו, מאפיית המפגש בצ'ק פוסט, קיימים כבר כמעט 30 שנה ויושבים גם בקריית חיים ובעיר תחתית בחיפה. במאפייה שלנו תוכלו לראות את מגוון המאכלים והמאפים שלנו, שמוכרים כבר בכל העיר. מעבר לסניף המאפייה, אנחנו מכינים מגשי אירוח לאירועים קטנים בצפון, וגם קייטרינג לכמות אנשים גדולה יותר. את התפריט המלא תוכלו לראות באתר תן ביס, ושם גם תוכלו להזמין משלוח עד הבית, אם אתם גרים בקרבת המאפייה. בזכות המאפים המעולים, השירות המעולה של האנשים במאפייה, מגשי האירוח המושקעים וכל זה במחירים מעולים – אנחנו נחשבים מאפייה בעלת מוניטין מעולה בחיפה.

    מגשי אירוח בחיפה והסביבה

    לעיתים קרובות, יוצא מצב בו מארחים חברים הביתה או רוצים לעשות הרמת כוסית במשרד. עבור אירועים מצומצמים אלו, צריך לדאוג למעט דברים אמנם, אך עדין מדובר בארגון של אירוע קטן. אחד הדברים שצריך לשים דגש עליו הוא הכיבוד שמוגש באירוע. אמנם אין צורך בקייטרינג גדול ורציני ומגש אירוח לגמרי יכול להספיק, אבל גם במגש אירוח, יש צורך שהוא יהיה מסודר יפה, שיהיה עם אוכל שהוא נוח לאכילה וכמובן טעים ביותר. אם אתם מחפשים מגשי אירוח בחיפה, אתם יכולים להפסיק לחפש. אנחנו, מאפיית המפגש בצ'ק פוסט מכינים מגשי אירוח בחיפה לכל אירוע שרק תרצו, ואנחנו בטוחים שתצאו שבעים עם חיוך על הפנים.

    אנחנו מאפיית המפגש בצ'ק פוסט עושים מגשי אירוח בחיפה שהם נראים טוב, נוחים לאכילה וכמובן טעימים

    מגשי האירוח שלנו כוללים את מיטב המאפים שלנו. המאפה המנצח שלנו הוא ללא ספק הסמבוסק. אם לארגנטינאים של אמפנדס ולאיטלקים יש קלצונה, לישראלים יש סמבוסק. הסמבוסק הוא מאפה סגור, הממולא בכל טוב, כמו גבינות, ממרחים, ירקות ועוד ונאפה בטאבון. המאפה יכול להיות מקמח לבן או מקמח ממלא. הוא יכול להיות חלבי והוא יכול להיות טבעוני, כלומר במילוי פסטו וירקות קלויים, לבחירתכם. סמבוסק הוא מאכל נפלא למגשי אירוח מכיוון שניתן לאכול אותו עם הידיים, ללא צורך בסכו"ם ובצלחת, הוא נראה מגרה, הוא אינו מלכלך וכמוכן טעים להפליא. מלבד הסמבוסק, אתם יכולים לבחור לשים במגשי האירוח שלנו גם טוסטים, פיצות מעולות, פלטת ירקות, סלטים בהרכבה אישית ועוד. מאפיית המפגש בצ'ק פוסט קיימת כבר כמעט 30 שנה ונכון להיום היא יושבת בנוסף גם בקריית חיים ובעיר תחתית בחיפה.

    מגשי אירוח חלבי בחיפה

    רבים עושים אירועים קטנים במסגרות שונות. בין אם זה בעבודה הרמת כוסית, בצבא פריסת שחרור או פשוט יום הולדת מצומצמת בבית. גם עבור אירועים קטנים, יש צורך בארגון. למצוא את המקום המושלם, להזמין את האנשים החשובים, וכמובן אוכל, שיהיה מדויק עבור האירוע. עבור אירועים קטנים, מגשי אירוע לגמרי מספיקים. מגש אירוח שנראה טוב, שהמאכלים בו נוחים לאכילה ושכמובן הוא טעים – לגמרי יעשו את העבודה. אם אתם מחפשים מגשי אירוח חלבי בחיפה, אתם יכולים להפסיק לחפש כי אנחנו מאפיית המפגש בצ'ק פוסט היא המאפייה שתדאג לכם למגש אירוח שהוא הרבה מעל המצופה.

    בסניף המאפייה תוכלו למצוא את שלל המאפים המדהימים שלנו. מעבר לסניף שלנו, אנחנו עושים קייטרינג וגם מגשי אירוח בחיפה, עבור כל אירוע. אנחנו מאפייה כשרה חלבית מטעם בג"ץ חת"ם סופר בני ברק, כך שדתיים וחילוניים יוכלו להנות מהמאפים שלנו. בזכות המאפים שכל חיפה מכירה ואוהבת, השירות המעולה של העובדים בחנות ומחירי המאפים שהם זולים מהמתחרים שלנו אנחנו מאפייה בעלת מוניטין גבוה.

    מגשי אירוח חלבי בחיפה והסביבה

    מגשי אירוח חלבי בחיפה, הקריות והסביבה עושים רק אצלנו, מאפיית המפגש בצ'ק פוסט. אחד היתרונות הגדולים שלנו, הוא הכשרות מטעם בג"ץ חת"ם סופר בני ברק. בזכות הכשרות, רבים יכולים להנות מהאוכל שלנו. החל מחילוניים ועד דתיים שומרי מסורת וחרדים. כמובן, בזכות הכשרות החלבית, צמחונים רבים יכולים להנות גם כן מהתפריט שלנו. מבין המנות שלנו, תוכלו למצוא בין היתר את הסמבוסק שלנו. סמבוסק, שהוא ללא ספק מנת הדגל שלנו ואחת ממנות הסמבוסק הטובות בחיפה. הוא יכול להיות מקמח לבן רגיל, או מקמח מלא שזה כבר המצאה שלנו. הסמבוסק יכול להיות בשלל מילויים, כמו גבינות, ביצה קשה, ירקות קלויים, ירקות טריים, ממרחים מיוחדים ועוד. הסמבוסק יכול להיות חלבי והוא יכול להיות טבעוני במילוי פסטו וירקות קלויים. המילויים יכולים להיות רגילים שכולם אוהבים, והם יכולים להיות מיוחדים ומטורפים, וכמובן שניתן לעשות סמבוסק בהרכבה אישית לטעמכם. מלבד סמבוסק, תוכלו למצוא אלנו פיצה אישית, סלט בגדלים שונים, פלטת ירקות, לחם שום מטורף וגם טוסטים בלם ג'בטה מפנק.

    מי אנחנו

    ישנם מקומות רבים שעושים מגשי אירוח חלבי בחיפה, אך מעטים הם כמו מאפיית המפגש בצ'ק פוסט. המאפייה החיפאית הממוקמת גם בקריית חיים ובעיר התחתית, קיימת כבר כמעט 30 שנה ומוכרת מאוד בעיר. מלבד המאפייה עצמה אנחנו עושים שירותי קייטרינג ומגשי אירוח. בנוסף, אתם מוזמנים להיכנס לאתר של תן ביס, להתרשם מהתפריט ואפילו להזמין את המנה האהובה עליכם הביתה!

    מגשי אירוח בקריות ובחיפה

    רבים חוגגים אירועים מצומצמים, ועדין רוצים שהם יהיו מושקעים ומהנים. בין אם זו הרמת כוסית, גיבוש צוות, פריסת שחרור או יום הולדת מושקעת, כל אחד מהם זה סיבה למסיבה. בשביל שהמסיבה תהיה טובה, אין ספק שכיבוד טוב הוא חלק בלתי נפרד ממנה. מגש אירוח ישדרג את האירוע ויגרום לרמת ההנאה של האורחים לעלות. המגש צריך להראות טוב, שיהיה בו מאכלים שנוח לאכול והכי חשוב – שיהיה טעים. לכן, אנחנו חושבים, שמאפים למיניהם יכולים להיות מושלמים. אם אתם מחפשים מגשי אירוח בקריות שכוללים מאפים טעימים, אנחנו מאפיית המפגש בצ'ק פוסט כאן בשביל להכין לכם את מגש האירוח המושלם לכבוד האירוע הקטן שלכם.

    מגשי אירוח בקריות ובחיפה עושים רק דרך מאפיית המפגש בצ'ק פוסט

    מבין המאכלים שלנו, שתוכלו לראות אותם בתפריט שלנו באתר תן ביס, תוכלו לראות סמבוסק. הסמבוסק הוא מאכל הדגל שלנו, והוא מגיע בשלל סגנונות. הוא מגיע מקמח לבן או מקמח מלא, במילויים שונים כמו גבינות שונות, ירקות קלויים וטריים, ממרחים מיוחדים ועוד. כמוכן, את הסמבוסק קל לאכול, היות ולא חייב להשתמש בסכו"ם ובצלחת. המילויים יכולים להיות קלאסיים והם יכולים להיות מיוחדים ומשוגעים. מלבד הסמבוסק, תוכלו למצוא במגש האירוח ירקות חתוכים, סלט רענן, פיצה מדהימה ולחם שום מיוחד.

    על מאפיית המפגש

    מאפיית המפגש בצ'ק פוסט ממוקמת גם בקריית חיים ובעיר תחתית בחיפה וקיימת כבר כמעט 30 שנה. בסניף המאפייה שלנו תוכלו למצוא את מגוון המאפים המעולים שלנו. מלבד המאפייה בעיר התחתית, אנחנו עושים מגשי אירוח בקריות ובחיפה. המאפיה שלנו היא כשרה חלבית מטעם בג"ץ חת"ם סופר בני ברק, כך שכולם יוכלו להנות ממנה – אוכלי הכשר וגם אלו שלא. היות והיא חלבית, צמחונים יוכלו לאכול מכל דבר במאפייה שלנו ללא בעיה. אנחנו עושים משלוחים דרך תן ביס לחיפה והקריות. אתם מוזמנים להיכנס לאתר שלנו ולהתרשם מהתפריט העשיר שלנו. כמוכן, אחנו מקבלים תשלום בכרטיס אשראי, מזומן, סיבוס ותן ביס. אז למה אתם מחכים? הזמינו אותנו כבר עכשיו, לקייטרינג או מגש אירוח, לאירוע הקרוב והמרגש שלכם!

    רוצים לספר לנו איך הייתה החוויה שלכם ?

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support